czwartek, 30 listopada 2017

Szybkie candy ze skrapkami!

Czy znajdą się chętni na świąteczne skrapki? 
Ogłaszam szybkie candy - zapisy do 5.12 do północy. Wyniki postaram się ogłosić w Mikołajki, czyli 6 grudnia. Do wygrania - skrapki związane ze świętami Bożego Narodzenia i zimą. Przykłady na zdjęciu.Liczby skrapków nie podam, to będzie niespodzianka :)

Warunki - umieścić banerek na swoim blogu (wystarczy na pasku bocznym) i zapisać się w komentarzach.
Wysyłam tylko na terenie Polski! I tylko jeden raz! Na zgłoszenie się zwycięzcy czekam trzy dni, potem powtarzam losowanie :)

12 komentarzy:

  1. Ja bardzo chętnie:) Zapisuję się:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra! Widzę tam skrapki, które są dla mnie nowością. Z chęcią się zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja też chętnie stanę w kolejce tym bardziej że u mnie maszynki brak:-( a i mikołaj w tym roku jej jeszcze nie przyniesie.
    Pozdrawiam:-)
    http://agula-haft.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne scrapki! Nie posiadam maszynki,więc chętnie przygarnę takie wspaniałości. Posiadam krajowy adres. Banerek na http://gosiazoltek.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  5. Banerek na https://izzie-scrap.blogspot.com/ :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, jakie śliczne scrapki !!!
    staję w kolejce, banerek już świeci :)
    https://mirosek.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż za pytanie, oczywiście, że chętni się znajdą:) Ustawiam się w kolejce i zabieram banerek. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne świąteczne scrapki oferujesz. Mimo, że mam różne wykrojniki, to i tak chętnie zapisuję się na Twoje cukierki.
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam maszynki, ani wykrojników, więc chętnie się zapiszę, bo przydałyby się tak piękne scrapki do ostatnich już kartek. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dopiero zaczynam swoich sił w tworzeniu kartek, więc nie posiadam takiego cuda jak wykrojników, więc staję po nie w kolejce z miłą chęcią.
    Banerek na blogu elementymojegozycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie stanę w kolejce po szczęście :)
    BEATA- BECIA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!